Aanvragen voor tijdelijke verkeersmaatregelen (TVM) kun je via het digitaal verkeersloket indienen. Via het Verkeersloket worden alle werkzaamheden digitaal aangemeld, afgestemd en afgehandeld. Het loket geeft in één oogopslag een actueel, transparant en betrouwbaar overzicht van alle geplande wegwerkzaamheden.
Certificaat en richtlijnen
Voor het indienen van een TVM-aanvraag moet een aannemer in het bezit zijn van een BRL9101-certificaat. Een aanvraag moet daarbij voldoen aan de volgende richtlijnen:
- CROW 96b (publicatie 527)
- Richtlijn voor verkeersmaatregelen bij wegwerkzaamheden en evenementen op provinciale wegen 4.0.
Zie de ‘instructies’ voor meer informatie over het indienen van een aanvraag voor tijdelijke verkeersmaatregelen.
Inloggen Verkeersloket
Lees meer over hoe je kunt inloggen in het Verkeersloket Wegen.
Instructie bij TVM-aanvraag
De aanvraag doe je via Melvin, de applicatie voor tijdelijke verkeersmaatregelen. In dit document is aangegeven welke informatie je indient voor een aanvraag bij de provincie Zuid-Holland.